بانوان یوونتوس آرشیو خبر ها
مأموریت اول در میلان، با موفقیت انجام شد

مأموریت اول در میلان، با موفقیت انجام شد

 

چند ساعت مانده به برگزاری دربی ایتالیا در بخش مردان، دختران یوونتوسی موفق شدند دربی ایتالیا در بخش بانوان را از آن خانواده بانوی پیر کنند و امیدوار باشند تا مردان نیز برای بانوی پیر، پیروزی به ارمغان بیاورند.

 

آخرین بازی دور اول رقابت‌های بانوان سری A با پیروزی 3 بر 1 دختران بیانکونری بر دختران نراتزوری به پایان رسید و یوونتوسی‌ها موفق شدند با غلبه بر تمام حریفان خود و کسب 11 پیروزی، با موفقیت دور اول بازی‌ها را به اتمام برسانند.

 

در این بازی ریتا گوارینو، بیانکونری را با ترکیب زیر و سیستم 3‐3‐4 به میدان فرستاد:

 

جولیانی، گاما، سمبرانت، هییرنن (از دقیقه 90 لاندروف) ، گالی، کاروسو (از دقیقه 46 چرنویا) ، بواتین، پدرسون، هرتینگ (از دقیقه 80زمانیان) جیرلی (از دقیقه 73 استاشکووا) ، و بوناسه‌ئا.

 

چهارمین بازی بانوان یوونتوسی در سال 2021، بعد از بازی‌های سوپرکاپ ایتالیا و آخرین بازی مرحله گروهی جام حذفی زنان، در قالب بازی‌های سری A برگزار شد و جیرلی، گالی و پدرسون موفق به گشودن دروازه اینتری‌ها شدند.

 

نیمه اول با دفاع تمام و کمال نراتزوری همراه بود و تلاش دختران یوونتوس برای گشودن دروازه آنها راه به جایی نبرد. نیمه اول دو تیم را با تساوی بدون گل راهی رختکن کرد تا مربیان برای کسب پیروزی و سه امتیاز دربی ایتالیا تاکتیک جدیدی را در پیش بگیرند. 
مثل همیشه این ریتا گوارینو بود که توانست پیروز نیمه مربیان شود و شاگردانش موفق شدند تنها در یک نیمه، سه بار دروازه اینتر را باز کنند.
در دقیقه 53 بونانسه‌ا با ورود به محوطه جریمه رقیب، موفق شد یک پنالتی را به نفع یووه بگیرد و مقدمه اولین گل بازی را فراهم کند. جیرلی نیز به زیبایی توپ را تور دروازه اینتر چسباند و رقم گل‌های خود در بازی‌های سری A را به عدد 12 رساند و با شایستگی همچنان لقب خانم گلی را یدک می‌کشد.
گاما در دقیقه 68 و پدرسون در دقیقه 87 نیز موفق به گلزنی شدند تا سه امتیاز دربی بانوان در دستان بانوی پیر باشد.

 

سرمربی بانوان یوونتوس نیز با مشکل خواندن بازی در نیمه اول، گفت:

 

اگرچه نیمه اول در گشودن دروازه حریف مشکل داشتیم اما نیمه دوم توانستیم کیفیت واقعی خود را به نمایش بگذاریم و قفل درازه اینتر را به بهترین شکل باز کنیم. فکر نمی‌کنم که خسته شده باشیم چون هرچه بازی‌های بیشتری انجام می‌دهیم به پاهای خود فرصت می دهیم خوش‌ریتم تر کار کنند.

 

آئورا گالی زننده دومین گل یووه نیز با بیان اینکه باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم گفت:

 

مربی بین دو نیمه به ما گفت که باید برنده بازی باشیم و خوشحالم که توانستیم خواسته او را برآورده کنیم. شما همیشه می‌توانید روی اشتباهتان کار کنید و ما امروز اشتباهات زیادی داشتیم و باید بیشتر تمرکز کنیم تا کمتر این اتفاق بیفتد.

 

 

 

 

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: